ameertjes.reismee.nl

dinsdag 20 juli - downtown Denver

Ons laatste nachtje in de camper, wezullen vast nog wel wat onwennig worden van ons trekkersbestaan.Om 7.00 uur staan we op enhet regent af en toe. In Denver is het weer nooit stabiel, zoschijnthet zonnetje stralend en het volgende momentregent het licht.Na het ontbijt doen we de laatste spulletjes in de koffers,het valttoch weer tegen om alles er weer goed in te krijgen.We moeten de camper met volle tank en voor 10.30 uur inleveren bij het verhuurbedrijfwant anders krijg je een boete. Het wordt nog even stressig omdat we de gastank niet kunnen bijvullen(i.v.m onderhoudswerkzaamheden bij het vulstation) dan maar 10,-- dollar boete betalen. Als we later benzine willen tanken,doet de creditcard het niet, inmiddels is het al 10.00 uur. Pfff. nog maar net op tijd 10.25 uur komen we aan bij het verhuurbedrijf. De camper wordtgrondig geïnspecteerd en gelukkig hebben we er goed opgepast. Even later worden we met een shuttlebusje naar ons hotel gebracht. Omdat ons vliegtuig pas morgen vertrekt hebben we nog tijd genoeg om Denver in te gaan. Het hotel regelt een taxi voor ons en zo belanden we met z'n vieren downtown Denver. Het valt ons op in vergelijking met New York dat in Denver behoorlijk veel daklozen rondzwerven in het centrum, niet echt prettig winkelen. Na het eten van een lekkere pizza bellen we de taxi enworden we weer naar ons hotel teruggebracht. Morgen vertrekt ons vliegtuig om 13.45 naar Chicago daar stappen we over en vliegen om 18.05 naar Amsterdam, aankomst 9.40 uur(als alles volgens schema loopt) Nog één nachtje in de States!