ameertjes.reismee.nl

Vrijdag 16 juli - Moab / Arches national park / Dead Horse Point state park

We werden vanochtend wakker, en het leek wel mee te vallen met de hitte. Dit kwam echter alleen omdat we in de schaduw stonden. Het was net als gister weer bloedheet!! We besloten, omdat Rypke nog niet helemaal fit was, geen fietsen te huren maarArches national parkgewoon met de camper te bezoeken.

Arches national park staat bekent om zijn vele 'Arches' , stenen bogen die door de wind zijn gevormd. We hebben er een aantal bekeken, alleen omdat het er zo gigantisch heet was hebben we ze niet allemaal gezien. Na nog even een broodje en een toetje gegeten te hebben zijn we naar 'Dead Horse Point state park gegaan. Hier hebben we de Colorado River gezien.

Terug op de camping kwamen we voor een nare verrassing te staan: het zwembad was gesloten vanwege onderhoudswerkzaamheden. En dat nog wel met zulk warm weer!! Morgen rijden we via Grand Junction richting Denver, we moeten nog maar even zien waar we overnachten.