ameertjes.reismee.nl

Woensdag 14 juli - Salt Lake City

Het is bloedjeheet en dus nemen we vanochtend met z'n vieren een duik in het zwembad, ff releaxen! Vanaf de camping rijdt er een shuttle bus naar Salt Lake City en brengt je naar Temple Square. Daar aangekomen brengen we eerst een bezoek aan Family history library. We krijgen direkt een sticker op de borst: 1st time visitor en worden persoonlijk rondgeleid. Niet veel later zitten we alle vier achter een computer te surfen naar onze voorouders. Na twintig minuten houden we het voor gezien en bezoeken de church. Daar krijgen we een rondleiding door twee volgelingen. Als we het dak van het Conference Centerop willen is er opnieuw iemand zo vriendelijk om met ons mee te gaan. Na al deze goed bedoelde rondleidingen hebben we het wel een beetje gehad en nemen de tram naar het centrum. Hier doen we ons te goed aan wat fastfood. Morgen weer een lange rit naar Moab.

Paul en Sandra

Wat een foto´s en indrukken van jullie reis. Geloof dat ik ook ooit eens die kant uit wil. Heb natuurlijk nog wel even en er is ook nog zo veel te zien. Oh ja nog de groetjes van Pa en Ma. Nog fossielen gevonden ? We horen of zien het wel. Groetjes van ons.

Wichard

Wat een mooie avonturen,
Wij hebben gister van de tour genoten. Die kwam voorbij de camping. Ate is vandaag met buren naar de grotten. En wij genieten van een mooi tochtje.