ameertjes.reismee.nl

maandag 12 juli Yellowstone - Grand Teton - Jackson

Afgelopen nacht weer geen bezoek van beren gehad. Rutger is vooral benieuwd hoe het met 'onze jongens' is afgelopen. In de restrooms krijgt hij het slechte nieuws van een Amerikaan te horen, jammer, jammer, we hadden het ook zo graag anders gewild

Vandaag rijden we door Grand Teton Nat. Park, ook hier ligt een prachtig meer omringd door hoge bergen(de Grand Teton) met sneeuw. We besluiten om door te rijden en in Jackson een camping op te zoeken. Om 15.00 uur komen we aan in Jackson en vinden vrij snel een mooie camping met wifi en zwembad. De campingbaas informeert ons graag over het plaatsje Jackson en zo zitten we even later in de stadsbus naar het centrum. Het is een gezellig en toeristisch plaatsje, in Bubba's barbeque restaurant gaan we eten. De portie spare-ribs die Ruben op z'n bord krijgt is even veel als wat we normaal bij Brolsma kopen om met z'n vieren van te eten.

Later op de avond nemen Ruben en Rutger nog een duik in het mooie zwembad. Morgen gaan we richting Salt Lake City.

Frits en Grietje

We hebben al heel wat foto's gezien, mooie natuur daar!En volgend jaar de kip inruilen voor een campertje?
Hoe is de temperatuur daar?
Hier is het onweer losgebarsten,na een hete dag, 34 graden in Enschede. liefs Frits en Grietje

barend en gerda

hallo vakantiegangers.
zo te zien vermaken jullie daar best.
Wij genieten van jullie verslagen en foto's!!! echt super!
veel plezier en groetjes
x gerda

Jitse

Hoi genieters,

Prachtige foto's. Wat een fantastische reis. Gineke, steeds maar die lokroep richting beren, dat begrijp ik niet. Doe je wel voorzichtig met die beesten als ze langs komen? Niet aan het schrikken brengen, hé?

Veel plezier nog en een hele goede reis verder.

Jitse