ameertjes.reismee.nl

zaterdag 10 juli naar Yellowstone

Vandaag zijn we richting Yellowstone gereden, in het park hebben we een camping gereserveerd voor twee dagen. Om ongeveer 12.00 uur komen we in Yellowstone aan én wat ons opvalt is dat er veel bosbranden zijn geweest. We rijden door naar Old faithful, deze geiser spuit om de 80 minuten. Als we aankomen is de uitbarsting net geweest en we besluiten te wachten op de volgende uitbarsting. Wanneer het zover is begint het te onweeren en licht te regenen maar het blijft een fantastisch gezicht. Onderweg zijn we ook nog eenMule deeren Bisons tegengekomen, misschien vannacht op de camping nog wel een beer!

Bert & Gertrud

Mooie foto's begin er ook zin aan te krijgen zo'n reis.
Maar dan gaat het wel op de motor.
De natuur is daar ook prachtig als ik de foto's zo bekijk.
Bedankt trouwens ik vroeg of je meer foto ruimte wou hebben en je zegt nee hoeft niet Gertrud.
De reactie's van ons zit ik te typen!
Hoop dat de boy's zich wat vermaken daar ik had ze al in een cowboy outfit verwacht op de foto.
Het is hier momenteel bloedheet in de schaduw is het nog wel 36 graden.
Nou de groetjes.

jelle & nora

Even een berichtje uit Garyp.
Mooie foto's, wat een stoere camper.
Jelmer en Peter zitten nu met z'n negenen een midweek op hutenheugte en 27 juli gaan ze met vier maten naar Majorca voor een week.
Wij gaan twee weken in Nederland kamperen en dan via Duitsland weer naar huis.
We hebben de hele maand augustus vrij.
Veel plezier en geniet ervan. Leafs j&n

Heit en Mem

Vroeger klom je in de pen, maar nu maar weer eens in de computer. Vandaag maandag 12 juli. Het weer is helemaal omgeslagen, weer draaglijke temperaturen en na de droogte nu flinke buien. Dieke belde net. Bij Marieke en Laurens in Glanerbrug was een kleine windhoos geweest. Zijzelf pannen van het dak en bij anderen zelfs dakpannen door de ruiten. Jullie laatste bericht was van 10 juli, We zien alweer uit naar een volgend. Het is misschien ook niet altijd mogelijk om een berichtje door te geven. Het is hier allemaal nog prima in orde, ook in Stiens hoor. Heel veel plezier en veel liefs van Heit en Mem.
Ik heb ook een mailtje verstuurd, hebben jullie dat al ontvangen ?

Haantjes

Vanuit een intercafe in Die bekijken we jullie foto s Het is hier lekker bloedjeheet en heel gezellig op camping chamarge