ameertjes.reismee.nl

4 juli Custer (south dakota)

Vanochtend vroeg opgestaan 6.15 uur want we willen wat kilometers gaan maken. Om 8.00 uur vertrekken we richting South Dakota. Het is vandaag regenachtig weer dus een prima dag om te reizen. Het landschap is heuvelachtig en er grazen her en der zwarte koeien. Halverwege de reis stoppen we even en bakken een eitje, wat is zo'n camper ook ideaal. Begin van de middag komen we in Custer aan een mooi plaatsje in de Black Hills. Het is feest (4 juli) en we besluiten wat rond te kijken en een paar boodschapjes te doen. Daarna rijden we naar de camping, hier willen we drie nachten blijven. De komende dagen willen we in dit gebied diverse trekpleisters bezoeken. Het is een mooie camping én je mag hier een kampvuurtje maken. Oh ja, Gertruid we hebben genoeg foto-ruimte, wel lief hoor.

Wichard, Hannie en Ate

Jullie zijn al weer een week onderweg en hebben zo veel beleeft!! Wat gaaf zo'n grote camper. Lekker relax.
Ik moet nog 2 dagen werken en dan gaan we lekker richting de Drôme. Morgen vieren we heit zijn verjaardag alvast. We gaan jullie avonturen en natuurlijk de prestaties van Sierk volgen in een internetcafe onder het genot van een clairette de Die.
liefs de Haantjes

C10