ameertjes.reismee.nl

2e dag New York

Vanochtend vroeg opgestaan 6.30 uur want we willen zoveel mogelijk zien van NY. Eerst een Amerikaans ontbijtje genuttigd (lekker vet) en dan met de subway naar South Ferry. Vanaf hier vaart een veer naar Staten Island en heb je een prachtig uitzicht op de skyline van Mantattan - ook varen we dicht langs het Vrijheidsbeeld. We filmen en schieten maar raak plaatjes, alles is zo mooi! Weer terug door Battery park gelopen en vervolgens naar Ground Zero. Het is inmiddels bloedheet en Ground Zero is een grote bouwput, allemaal kranen. Best indrukwekkend dat we hier nu zijn.

Met de subway naar Rockefeller center en brengen een bezoek aan Top of the Rock - observation deck. Met de lift 67 verdiepingen omhoog genieten van een prachtig uitzicht boven NY. Wat hebben we weer een mooie dag het is hier echt genieten in New York!

(zie foto's)

Christien

Wat een gebouwen. Indrukwekkend.

Rosanne

Ontbijten met een BIG MAC :P

wiesje

Hoi Hoi wat een start zeg!!!
Mooie foto,s fantastich om op deze manier jullie te
volgen.

Ietje

Dat je dat allemaal live mag bekijken hè. Super. Het is zeker net een droom. Have fun. Ietje.

Jelle & Nora

Mooi dat we jullie zo kunnen volgen. Wat een belevenisen.
Het is hier immiddels 2 juli dus Gineke, gefeliciteerd met je verjaardag!! dikke tût.
Wel een gek idee dat je je verjaardag in Amrika viert.

Bert, Gertrud, Laura en Tom

Hallo daar allemaal,nou na een moeilijke start toch alles nog goed gekomen.
Wat leuk om al die verhalen te lezen.
Gina van harte gefeliciteerd met je verjaardag en allemaal een dikke tuut.

Paul en Sandra

Hé Gineke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en vier deze bijzondere dag voor het eerst met z´n allen in de States. Blijft voor altijd in je herinnering.
Geniet met volle teugen van deze dag en we volgen jullie verder op de voet. Keep going.