ameertjes.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wijons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

rypke, gineke, ruben en rutger

Christien

Wat een voorpret!! Leuk he.
Heel veel plezier en voorzichtig aan!
Laat Rypke maar rijden of Ruben!!

Groetjes van de zeetjes

Ietje Kroondijk

Het is bijna zover. Nog even de laatste dingen denk ik. Heel veel plezier en sûn wer thúskomme.
Groetnis Ietsje.

henny procee

Lieve schatten wat spannend. Maar wel cool zeg!!!
Heel veel plezier en lekker genieten van al het moois dat op jullie pad komt.!!! Groetsjes en liefs van ons
En rypke sien gras wurd wel maait hoor!!!!!!!!

pake

hoi

hester :P

hée ruben & rutger,
heel veel plezier in america.
(ben jalours) ;p

xxxx hester

Nora en Jelle

Lieve vrienden,

Heel veel plezier in Amerika. We wensen jullie een fantastische tijd, wel voorzichtig zijn!

We gaan jullie zeker volgen op de weblog.

Dikke tutten en tot ziens in Stiens.

Jelle en Nora en de rest

Christien

Eindelijk onderweg. hehe, wat een voorbereiding zeg.
Als het goed is zitten jullie nu op Schiphol te wachten op vertrek. Heel veel plezier en genieten!!!!
Wij werken hier wel...............

Wiesje en Dina

Hee luitjes,

Wij wensen jullie heeel veeel plezier, goed weer, geen rare dingen. Dat betekent dus; niet langs ravijnen lopen, geen gevaarlijke bloemen plukken en (wiesje meldt dit met klem!!) Niet zomaar langs de weg overnachten...... -was ze vergeten te zeggen ;-) -

Wij volgen jullie reis met enige jaloezie.

groetjes,
Wiesje en Dina

ps Wies is niet jaloers

Joekema

veel plezier op jullie reis in amerika, we hopen dat de tuin er na al die weken nog goed uit ziet.
ps ruben maak je wat foto's van mooie auto's ......

Heit en mem

Direkt maar even reageren na jullie vertrek Het is nu half tien en hopelijk zijn jullie nu aangekomen in de "Big City" Hele mooie dagen toegewenst.

Veel liefs van Heit en Mem.

Peter en Anne-Nynke

Lieve Meertjes, hopelijk hebben jullie een goede reis gehad! We zijn benieuwd naar de foto's en de verhalen! Heel veel plezier!
Liefs, Peter en Anne-Nynke

Paul

Hoi, leuk jullie belevenissen en foto´s op deze eigentijdse wijze te mogen volgen. Lekker met volle teugen genieten van deze geweldige vakantie. Ik zal het op de voet blijven volgen hoe jullie indrukken zijn van dit enorme continent. Veel plezier met z´n allen en met wat minder tegenslagen in het verdere vervolg. Maar dat gaat wel lukken denk ik.

groetjes, Paul en Sandra

Heit en Mem

Jullie reisverslag van de reis en eerste dag in New York gelezen. Heel uitvoerig Gineke, je bent een rasverslagggeefster. Maar wat een reis. We kunnen ons voorstellen, dat jullie blij waren in bed te liggen om alle zorg van je te kunnen laten afglijden. We hebben de foto´s bekeken en hebben wel een voorstelling hoe jullie de wereldstad beleven. We vinden het fijn om jullie zo te kunnen volgen op jullie reis . Heel veel plezier en veel liefs van Heit en Mem Hier is alles in orde.

Harrie Siegersma

Hoi Gineke,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Een heel mooie tocht lijkt me. Zal jullie avonturen volgen. Heel veel plezier toegewenst.
Harrie Siegersma

Barend en Gerda

Heel veel plezier in Amerika! We hebben jullie site gevonden en gaan jullie nu volgen.
Groetjes van ons